Loading...

Mijn account (5)

3048 views   March 1, 2021

  • Hoe kan ik mijn account aanmaken?

    Om uw klantaccount aan te maken, gaat u naar de site en klikt u op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina.Klik op "Account aanmaken", vul uw gegevens in en valideer uw account. U ontvangt een samenvattende e-mail ter bevestiging van uw r...
    Read more

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Klik op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina. Selecteer links van de "Inloggen" knop 'Wachtwoord vergeten?'U ontvangt een reset-link per e-mail.
    Read more

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?

    Wij verbinden ons ertoe de vertrouwelijkheid van de persoonlijke gegevens die door de klant op de website worden meegedeeld, te respecteren en ze te behandelen in overeenstemming met de wet "Informatique et Liberté" van 6 januari 1978.
    Read more

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    U kunt uw wachtwoord wijzigen via het tabblad "Accountinformatie" in uw account.
    Read more

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    Neem contact op met de klantenservice om uw account te verwijderen: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Read more

Bestelling (10)

4399 views   March 1, 2021

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen. U heeft echter een herroepingsrecht van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de AV.
    Read more

  • Hoe kan er besteld worden?

    U heeft de mogelijkheid om uw bestelling als gast te plaatsen of door in te loggen op uw account. In de gastmodus, zodra het winkelmandje is gevalideerd, moet u het adres en de leveringsmethode kiezen, het factuuradres kiezen, uw bestelling bevestigen, d...
    Read more

  • Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

    Alle bestellingen kunnen enkel worden gedaan via de website.
    Read more

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Producten kunnen alleen ongeopend en indien mogelijk, in originele verpakking ...
    Read more

  • Hoe vind ik de bestellingen terug die ik heb geplaatst?

    U kunt de geschiedenis van uw bestellingen volgen op het tabblad "Bestellingen" vanuit uw account. U vindt daar de referentie, de datum, de status en de details van uw bestellingen.
    Read more

  • Kan ik mijn leveradres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?

    Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we uw afleveradres helaas niet meer wijzigen. Het is erg belangrijk om uw gegevens vooraf goed te controleren. Heeft u toch een foutje gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via ons contactform...
    Read more

  • Wat moet ik doen als wat ik heb ontvangen niet overeenkomt met mijn bestelling of als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact"
    Read more

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigt artikel heb ontvangen?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:- via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Read more

  • Mijn bestelling is niet geleverd maar ik heb wel betaald?

    U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Read more

  • Waar kan ik mijn facturen vinden?

    Uw facturen zijn toegankelijk via het tabblad "Mijn bestellingen" van uw account. Vanuit deze ruimte kunt u ze downloaden in pdf-indeling.
    Read more

Betaling (2)

4000 views   March 1, 2021

  • Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?

    U kunt uw bestelling betalen door:- Bankcontact- MAESTRO- Creditcard (VISA, MASTERCARD) Betaling met creditcard is volledig beveiligd door het 3DSecure-protocol.
    Read more

  • Ik heb een probleem tijdens het betalen, wat moet ik doen?

    Voordat u uw kaartgegevens opnieuw invoert, moet u ervoor zorgen dat de vervaldatum en het factuuradres correct zijn. We willen je ook vragen om uw rekeningsaldo te controleren. Als u dit allemaal hebt gedaan en het probleem nog steeds niet is opgelost, n...
    Read more

Website (4)

3203 views   March 1, 2021

  • Waar kan ik uw algemene verkoopvoorwaarden vinden?

    Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
    Read more

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Read more

  • Waarom heb ik problemen met het openen van de pagina's van de site?

    Als u problemen heeft met het openen van de pagina's van onze website, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen oplossen. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Read more

  • Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden vinden?

    Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
    Read more

Levering (3)

3916 views   March 1, 2021

  • Wat zijn de aangeboden levertijden en kosten?

    De leveringsvoorwaarden en verzenkosten zijn als volgt (exclusief speciale acties en eventuele kortingen inbegrepen):BelgiëLevertijd 1-3 werkdagen*Bestellingen ≤ 50 euro 4,95 verzendkostenBestellingen boven > 50 euro is gratis*Indien een product niet v...
    Read more

  • Wat gebeurt er als ik bij levering afwezig ben?

    Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Je hebt een week te tijd om je pakk...
    Read more

  • Naar welke landen verzendt u?

    Elke bestelling die via de site wordt geplaatst, kan alleen worden geleverd in België.
    Read more

Het merk Isostar (2)

902 views   March 2, 2021

  • Waar worden Isostar-producten gemaakt?

    De producten worden gemaakt in Frankrijk (repen, gels) en Zwitserland (poeders).
    Read more

  • Wanneer is Isostar ontstaan?

    Het merk Isostar is in 1977 in Zwitserland onstaan.
    Read more

Productadvies Isostar (4)

938 views   March 10, 2021

  • Hoe moet ik isotone dranken gebruiken?

    De zogenaamde isotone sportdranken moeten tijdens de inspanning regelmatig worden ingenomen. Tussen 500 ml en 800 ml per uur afhankelijk van het weer en de intensiteit van de inspanning.
    Read more

  • Hoe moet ik de Reload en High protein drinks, shakes en repen gebruiken?

    Dit zijn herstelproducten en moeten tussen 30 minuten en 2 uur later worden geconsumeerd na de inspanning in het "metabolische venster". Dit is het moment waarop het lichaam koolhydraten en eiwitten zeer efficiënt opneemt.
    Read more

  • Wat is een isotone sportdrank?

    Een isotone drank bevat koolhydraten, vitamine B1 en natrium. De moleculaire concentratie die dicht bij die van bloed ligt, vergemakkelijkt de uitwisseling van water en voedingsstoffen ter hoogte van de darm membranen voor een efficiënte hydratatie en een...
    Read more

  • Cafeïne, vriend of vijand?

    Voor atleten kan cafeïne een prestatieverhogend hulpmiddel waarvan de doeltreffendheid zojuist is erkend door Europese wetenschappelijke experts van de EFSA (European Food Safety Authority) (april 2011). De impact van cafeïne is inderdaad erkend op:- verh...
    Read more


Secure payment